ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 18 juni 2012

Kategori: Allmänt


god kväll.

sitter och väntar på att matchen mellan Spanien och Kroatien ska börja.
Idag har varit en bra måndag, faktiskt. Inte ofta man vaknar en måndag (eller, man och man, jag) och känner att det kommer bli en bra och rolig vecka. Har känt mig pigg o utvilad hela dagen, vilket varit ett fett plus i kanten. 
Jobbade 8-16.30, fick jobba över en halvtimme, men det gjorde inget. Kom hem lite senare till min bäbis bara. Tur att man har en snäll syster som sitter barnvakt på dagarna :)
Började dock min dag  med en timme på cykeln, efter det vart det då jobb. Tog med Besos på en promenad när jag kom hem, intressant. Han blev jätterädd när han hörde en annan hund skälla. Jisses. 
Hem, cykla en timme och sedan vika ihop morgonens tvätt samt hänga upp en ny. 
Lite kvällsmat och läsa bloggar. 

Har varit ute o kissat Besos,  men han verkar inte gilla regn, haha!! Ville in efter tre minuter typ. 
Jaja.. nu har matchen börjat. Ska slöttta på den tror jag. 


igår på stranden i Halmstad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: