ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 21 juni 2012

Kategori: Allmänt

God kväll :)
 
Underbara sol idag! Inte lika underbara allergi som gör att jag liksom drar mig för att vara ute.. suck.
Trotsade dock allergin och gick en runda i kväll. En timme blev det. Gött! 
 
men för att börja från början. 
Big Bang.. (nä jisses vad min humor suuuger! )
 
Drog mig ur sängen kvart i sex i morse. Kissa Besos och 55 minuter på cykeln. Jobba 7.30 - 16. Jag vet inte om det var jag, barnen eller allergin men vart lite småseg mellan varven. Dock hade vi bara 12 barn till lunch. Lagom o bra! Matade barnen med jordgubbar o glass till efterätt. Jag åt jordgubbar. Fasiken vad gott!! :)
 
Slutade som sagt vid fyra. Hem, kaffe o dö lite på gräset innan jag klippte bror min och tog med Besos på en promenad. Sen var det min egen promenad följt av lite mat. 
 
Ska ställa mig och stryka strax. Har en liten fin hög med stryktvätt här serru. 
 
 vid mitt älskade hav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: