ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 24 mars 2012

Kategori: Allmänt

Vaknade av att jag hade huvudvärk, gött med lite migränn så här en lördag-fm.
Hittade inga voltaren heller, svalde en alvedon trots att jag egentligen vet att de inte hjälper.
Lyckades hinna 50 minuter på cykeln innan jag tumlade i säng och sov bort en timme. Mamma var gullig o kokade kaffe till mig. Kvicknade till vid kvart över elva, nu har jag ätit en seeen frukost. Sjukt hungrig var jag! Ska ignorera det faktum att jag egentligen fortfarande har lite ont i huvudet och gå en runda. Fint väder ute ju! :) Solsken borde pigga upp.
Ska fortsätta läsa lite "Miljöer för lärande". Den är ganska lättläst eftersom många av begreppen är sådant som vi redan har gått igenom. det gillas. Läste ett kapitel medan jag cyklade innan, effektivitet säger jag!! ;).
.
Ska svälja resten av frukosten o kila ut.
Ha d!
eftersom jag lyssnar på musik från mobilen numera tar jag kort i farten hela tiden.
så här brukar de bilderna bli.. hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: