ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 7 mars 2012

Kategori: Allmänt

Det är fasiken vad tiden springer iväg.
läskigt jue.
Just nu sitter jag o laddar för att packa o sova.
Hemkommen från två timmars dans. :)
Visserligen gick det inte alls idag.. Men så kan det vara.
Har iaf hunnit med att baka till fredsgsfikan på vfu:n. Lovade att göra det serrni.
Blev American Cookies. Smeten smakade kalajs iaf ;) haha.. har knappt varit hemma sen jag
gjorde dem, så jag har inte smakat på kakorna ännu..
.
Var hos Johanna en snabbis och tog en kopp kaffe. Fick sjukt god kladdkaka. Mums! :)
Sedan vart det tandläkaren. Fick en ny tandställning som ska vidga min överkäke, vilket har resulterat i
att jag nu varken kan prata, äta eller dricka ordentligt. Frustrerande? Nej nej, inte alls! ;)
.
Mée. Nu ska jag sova.
Puss o godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: