ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 4 mars 2012

Kategori: Allmänt

Seg söndag idag.
Har gjort många knop idag inte. Var uppe vid halv nio.
Vek tvätt, cyklade 55 minuter, frukost.
Sedan småstädade jag lite innan jag somnade och sov en timme.
Göttans! ;)
Klev upp och fixade ihop en kyckling - broccoli paj. Innan jag käkade cyklade jag
dock en 45 minuter till.
In med pajen i ugnen, försöka skriva lite tenta. Jag har absolut noll motivation till att skriva. Då
går det trögt. Men, har skrivit lite under varje rubrk, så nu är det att fylla i och fylla på. Suck.
Pajen var dock sjukt god, om jag får säga det själv ;) Blir matlåda till imorgon med. Gött att ha det avklarat.
Var ute och gick en timme eller så. Glömde såklart att kolla klockan innan jag gick, men jag skulle tippa på en timme. eller något. typ. haha.
Käkade precis lite lax och keso. Mums! :)
NU ska jag stryka den enorma högen med stryktvätt samtidigt som jag kollar på Så Ska Det Låta.
Ska rota i kylen och se om det fortfarande finna jordnötskakor kvar :)
.
Trevlig söndagskväll!
-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: