ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 8 mars 2012

Kategori: Allmänt

Ok.
.
Sleten tjej här nu alltså.
ändå var jag inte uppe förens vid halv åtta i morse.
Började dagen på cykeln. Sedan en snabb dusch och lika snabb frulle innan
jag tog min väska och min dator och sprang till tåget.
VFU fram till kvart i fem.
Sedan kilade jag till bussen. Allebike nästa!
Pluggde lite innan mitt danspass. Gött att börja se slutet på tentan :)
Sedan dans. Bror min fick komma och hämta mig. Bakade en kladdkaka till fredagsfikat
på praktiken imorgon. Vispade grädde och fixade en matlåda- Effektivitet!
Har även hunnit med att äta ngn form av kvällsmat, läst lite bloggar och kollat lite klipp-
Nu ska jag packa väskan innan jag kryper ner i sängen o sooooover!
-
God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: