ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lets Jordnötskaka

Kategori: Allmänt

Sa jag att besöket hos tandregleringen tog fem minuter? haha. så Segt.
Slutsumma för parkeringsavgiften var två kronor.
Massa irriterande trafik inne i Borås. Trafik äter upp mina nerver. Avskyr.
.
Handlade på hemvägen. UNDERBART att handla klockan nio på förmiddagen. Inget folk alls
i princip.. passar mig utmärkt. Passade på att åka till Ingared och hämta ett paket. Så osmidigt att få
paketleverans dit.. jag är ju i princip aldrig där.
Packade upp alla varor innan jag kilade ut o tränade en timme. Najs. In o laga matlåda till imorgon samt lunch till idag. grönsaker och lax. Underbart gott!
.
Jobbade 14-17, hem, byta om och en promenad. Man får ju passa på medans det inte regnar menar jag ;)
.
avslutar min dag med att kolla på Lets Dance, lite plugg o en jordnötskaka.
Bra dag idag :)
.
.
+
.
=

Kommentarer


Kommentera inlägget här: