ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 26 maj 2012

Kategori: Allmänt

Morrn!
.
Jag hade en jätteskön fredag hemma igår. Jobbade ju som sagt 8.30 - 16.00. Gick till och från jobbet, vilket resulterade i en otroligt ful bränna, hehe. Men ganska gött att komma hem vid fem tiden och bara kunna slappa sen. Plockade liljekonvaljer, på order, åt Anders. Kände av min pollenallergi när mamma och jag stod där med händerna fulla av blommor, gick och lämnade dem för att sedan gå raka vägen hem och stänga in sig på rummet. Inte det roligaste att göra när det är så fint väder ute kanske, men men.
Kollade på lets dance, missade dock att kolla vem som åkte ut, så det gjorde jag idag istället ;)
.
Idag då. Har hunnit med en timme på cykeln o käkar frukost i detta nu. Strax ska jag kila bort till A + M och städa.
Resten av dagen kommer väl gå åt till att städa här hemma. Konfiramtion imorgon för Agnes. Ikväll är det dock ESC - final! Ett måste att se, trots att jag egentligen anser de flesta låtar som totalt värdelösa. Några enstaka guldkorn kanske.. Me hejja Loreen!
.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: