ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 9 maj 2012

Kategori: Allmänt

Shoo.
Hemma från vfu:n.
aningen trött alltså. Dagen ha gått i ett. Söta barn, men mycket energi idag! Spenderade förmiddagen inne och eftermiddagen ute. Var aningen blöt när jag kom in sen.. hehe. Men det är gött! Kilade hem vid två, har hunnit slappa lite, äta lite, och nu ska jag strax snöra på mig skorna o gå en runda. Frisk luft! Precis vad jag behöver.
Sedan blir det att äta (igen!)  för att åka in o kolla på syster som har något dansgrej med skolan. Hoppas det inte ösregnar då..
.
Nej. Klockan tickar, och jag blir inte yngre!
.

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Nä, för du är ju så hiiimla gammal menar jag...

    2012-05-09 | 16:03:21
    Bloggadress: http://doowop.blogg.se/

Kommentera inlägget här: