ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 27 maj 2012

Kategori: Allmänt

efter lite lite sömn, var ju tvungen att se när Loreen kammade hem ESC i natt, så vaknade jag strax efter sju av att mamma höll på i köket. Lika bra att kliva upp. Gick en runda, sen en dusch, lite frukost för att sedan bege sig till kyrkan o vara med på Agnes konfirmation. Snabb o rolig gudstjänst, sånt uppskattas.
Sedan åkt jag en snabbis till Maxi o sedan hem o vara social.
Har hunnit med två promenader till, klippt Philip samt börjat se Tintin filmen. Tror jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle se den, men bytte till raise of the planet of the apes istället.
.
Orkar inte skriva mer nu.. bjussar på lite bilder istället.
.
Jag idag.
.
fina sjön i eftermiddagssolen
.
min sociala mor ute o spatserar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: