ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 16 november 2012

Kategori: Allmänt

 
 
Oj oj. Här var det tomt.
Men,
Har faktiskt inte haft något fungerande internet. Hade en stund i onsdagskväll, men då var jag var för trött för att blogga. det är jag egentligen nu med, haha!
 
Hur som helst. Tänkte ge er en snabb updatering av veckan..
 
Måndag:
Sa jag att vi hade bild? Det hade vi inte. Kropp och röst hade vi. Innebar att vi stod o sjöng mer eller mindre 
i en och en halv timme. Sen slutade vi, och jag åkte hem. Hade inget internet från och med söndag em/kväll.. så hade en del tid över till annat.. som att glo på tv. ;)
 
Tisdag:
Inställd gitarrlektion. Fick reda på att den var inställd precis när jag (med andan i halsen) landat på tåget. Tåget hade preciiis börjat rulla, så jag hann inte av. Typiskt, ,men hoppade av i VB och tåg nästa tåg in till Asås igen.
Spenderade dagen med att plugga, fixa i lägenheten o umgs med Besos. Hade dansklasserna med. Gick bra :)
 
Onsdag:
Lektioner. Drama till att börja med. Alltid kul med drama! Mycket rolig och energi i gruppen och användbara moment gjorde det till en bra lektion. Efter dramat hade vi musik. Flummade med lite olika delar. 
Kvällen förfinades med en promenad med Johanna och Vilda. Fick dessutom internet att fungera. Lycka.
 
Torsdag:
Först en meningslös föreläsning földes upp av ett underbart energi-rikt och idesprutande basgruppsmöte där vi planerade inför temaarbetet. :) Kommer bli bra det!
Hem o ut med vovven för att följas upp av en massa tid i telefonkö och sen prat med tele2 service eftersom internet inte fungerade. Suck. Ogillar skarpt
 
Fredag (idag!)
Började med berättande. Sjukt trött tyvärr, lite lite sömn. 
Men en bra lektion, inspirerande till tusen! Åkte hem och gick en runda med Besos i VB, svängde inom maxi oc trängdes med alla fredagshandlade och sen hem o käka. 
Kvällen förgylldes av att fina Angelica kom och såg på X-factor med mig. 
 
Nu ska jag sova! :) Morgondagen är inte planerad alls. Underbart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: