ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 7 november 2012

Kategori: Allmänt

Idag:
Upp klockan fem. 
Väcka hunden för att traska på morgonrundan. 
In, koka kaffe och springa till tåget.
  Som faktiskt var i tid idag! Igår fick jag vänta 45 minuter på perrongen. Inte OK!
Hur som haver. In till skolan kom jag ju igår, bara en kvart sent, vilket innebar att jag hade typ en lektion på en timme och en kvart. Sen hade jag ett snabbmöte angående dagens seminarium innan jag var tvungen att åka hem igen. Har ju mina dansklasser på tisdaga. Igår sattes sista stegen till danserna som ska vara med på dansshowen. Kul! :)
 
Idag då. Sprang ju som sagt till tåget. Första lektionen idag hade vi drama. Drama är roligt, ger så mycket och mann förstår hur viktigt det är att förstå och använda sig av i barngruppen. Gött gäng är vi med!
Andra lektionen var ett seminarium som jag och tre till hade hand om. Pratade lite om estetiska läroprocesser samt att vi fyra som höll i seminariet presenterade varsin barnbok som betytt mycket för oss. 
 
Kom hem vid ett, kollade mejlen snabbt och sen gick jag en runda med Besos. Han lyckades rulla sig i både bajs och något annat gojs, så nu ligger han nyduschad i mitt knä. 
Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan dricka kaffe. Jag har ju bara druckit tre koppar idag ;)
 
Kollar på Obamas tacktal och fixa lite med packning samt brev som ska postas står näst på schemat. 
 
Ha d!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: