ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 18 november 2012

Kategori: Allmänt

 
Grått o regn.
Uppiggande väder. Inte. 
Har iaf varit ute en runda med Besos innan frukost. Mötte knappt en människa. Promenerar inte folk med sina hundar i den här stan? 
 
Hur som haver. 
Igår hade jag en skön slapp lördag. Promenader, gött käk, soffhäng med mamma på kvällen. (yes, min soffa e här! :) ) Vi såg filmen Cockpit. Ingen jättehöjdare kanske, men helt okej ändå. Rolig mellan varven, lite halvseg ngn stans. Men en sevärd film om man bara vill ha lite lördagsunderhållning. 
 
Idag kommer mormor och morfar! Så jag ska bege mitt ut till VB om en stund för middag innan vi alla går o kollar på AMTS. Tea är ju med, ska bli superkul! :)
 
Nu är det dags att ta tag i den här dagen tror jag.
 
 

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Åh vad kul att ni kommer idag! Ska kämpa extra hårt! :) Du MÅSTE säga hej till mig efteråt, kram kram kram!! :)

    2012-11-18 | 11:51:26
    Bloggadress: http://doowop.se

Kommentera inlägget här: