ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 1 november 2012

Kategori: Allmänt

 
IDAG FICK JAG NYCKLARNA TILL MIN LÄGENHET!
GLAD TJEJ!
 
Dock känns det jättekonstigt samtidigt som jag är superglad. Ska bli underbart att få något eget, men jag funderar på hur länge det kommer ta att "bo in sig". 
Fick nycklarna och min underbara mamma var snäll och släpade upp lite av mina flyttlådor som stått på deras vind. Så tacksam för att jag har fått saker som kaffekokare (har faktiskt två!), vattenkokare o mikrovågsugn. Mamma hade dessutom packat ner lite mat (!) till mig för att det skulle kännas mer som hemma i köket. Min mamma må vara knäpp ibland, men oftast är hon bara såå söt! 
 
Idag hade vi dessutom redovisning i skolan, vilket också var det sista vi gjorde i kursen. Min grupp hade temat Halloween och var utklädda till zombies. Dansade till Thriller av Michael Jackson samt lärde ut dansen till våra kursmedlemmar. Skojj var det, även om det var mycket planering innan också var det över på typ 20 min. Skönt att ha det överstökat dock. 
 
 
Vår inbjudan som vi skickade ut till samtliga studenter i vår kurs
 
Resten av den här kvällen tänkte jag spendera med min vovve, som ligger med tratten på, nyopererad (kastrerad), min hemtenta samt Hela Sverige Bakar som börjar om en stund. Nej, det är inget tönt program, det är kul! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: