ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 29 november 2012

Kategori: Allmänt

 
Vaknade och trodde att värken i mitt knä hade gett med sig, men icke.
Igår var jag bara ute och gick på morgonen, sen fick min stackars vovve klara sig med kortare promenader. 
Var ute i morse, i början kändes det helt ok. Men efter en tjugo minuter vart det illa igen. Linkade på så att vi var 
ute en timme iaf. Har suttit framför den här dumburken och surat sen dess.. hehe. 
läst bloggar, kollat mejlen, ser en film samtidigt och scannat av gul. Nu funderar jag på om jag ska orka ta mig ner till Storken och apoteket eller om jag ska sova en stund.. svåra beslut! 
 
Borde ställa mig och laga någon form av mat med, har mjölk som måste tillagas. Soppa kanske? Skulle önska att man hade talangen att bara trolla fram en underbar måltid med det man har i kylskåpet...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: