ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 12 oktober 2012

Kategori: Allmänt

 
Har landat med en påse nötter i soffan.
Tea och Besos som fint sällskap. Kollar på X-factor och chillar. Bra avslut på en lång fredag. 
 
egentligen började vi inte fören halv tio. Men eftersom vi skulle på studiebesök till Eldorado fick jag ta åtta tåget. 
Sedan 50 bussen till Kallebäck. Var på plats på Eldorado vid tio över 9. Halv tio hade de en timmes genomgång av hur Eldorado fungerar. Eldorado erbjuder aktivitet, kunskap och kultur för personer med intellektuella funktionsnedsättningar på en tidig utvecklingsnivå. Läs mer här!  Fantastiskt fina och inspirerande miljöer!
 
Slutade vid 12. Då var det bara att stressa tillbaka till HSM eftersom vi hade rytmik klocka 13. Stress? Nej nej, inte alls! Åt lunch 12.40.. sjukt dålig planering av schemat tycker jag. Vi hade en kort handledning inför temaarbetet innan sista lektionen för dagen som var musik. Även idag spelade vi ukulele. Sista kvarten hade jag noll hjärnkapcitet. Fingrarna gjorde inte alls det som jag ville. Lite segt. Kilde några minuter innan timmen var slut, så jag hann med tåget 16.47. Var alltså hemma 17.30. Då var det direkt ut med Besos! Underbara vääääder! Hoppas det håller i sig under helgen! 
 
Vid åtta landade jag med dagens kvällsmål. Har suttit här sen dess. Gitter inte röra på mig! :P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: