ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

fredag 19 oktober 2012

Kategori: Allmänt

 
Sitter och kollar på Hela Sverige Bakar och försöker vända en skitmorgon till en bra dag. Började som vanligt med en promenad med Besos.. kände när jag var nästan hemma att jag började få ont i huvudet. Bad till högre makter att det inte var migrän.. Massa roligt på schemat idag ju! Blev dock inte bönhörd alls idag. Huvudvärken blev bara värre, tar en voltaren och sätter mig på tåget till Göteborg ändå. Trycker i mig frukosten, men mår illa, känner mig skakig och får bara mer huvudvärk allt som tiden går. sjukt sur. På centralen i Göteborg kliver jag av tåget och sätter mig direkt på tåget tillbaka till Alingsås igen. Sover i princip hela vägen. Segar mig hem, borstar tänderna och tar ut Besos för att kissa innan jag lägger mig och sover. 
 
Nu har jag varit ute en liten runda med Besos.Kilade ner och lånade med Vivi, bara för att Besos skulle få en lite roligare promenad än att gå med bara mig. Kände själv att jag inte var ngt roligt promenadsällskap iag ;) 
 
Har ätit lunch, hade ju lunchlåda förberett, praktiskt, druckit lite kaffe o läst lite bloggar. 
nu tänkte jag sova bort lite mer huvudvärk. 
 
Peace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: