ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 17 oktober 2012

Kategori: Allmänt

 
Eftersom jag inte är på topp idag, och eftersom Besos vart hemma själv, och eftersom jag kom hem sent från skolan, blev det ingen dans för min del idag. Synd. 
Hamnade i soffan med mamma istället. Inte fel det heller. 
 
Idag hade vi dans på schemat! 8.30 - 10.00. Roliga danslekar, lit tips och inspiration och bra tumregler när man planerar dansklasser med barn. Massa matnyttigt med andra ord!
Sen hade vi musik. Idag fick vi spela på olika intrument. Fyra grupper, en grupp i taget. Spontanspelning på valfritt instrument. Vi gjorde så att vi spelade en grupp i taget, då fick vi som inte spelade blunda och bara lyssna. Riktigt avkopplande faktiskt. Att bara lyssna. En grupp spelade på olika typer av trummor. Underbart ljud, enligt mig. 
 
Jaja,.. snacka och planerade lite inför temaarbetet under lunchen innan jag tog mitt pick o pack o åkte hem...
 
Lite trött redan känner jag.. hehe. Jag börjar bli gammal :P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: