ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 11 oktober 2012

Kategori: Allmänt

Ojoj
 
Illa med uppdateringar här. Ber om ursäkt. Men jag har liksom inte så värst mycket att säga.
Har lektioner, åker pendeltåg, promenerar med Besos, (njuter av vädret! ), pluggar, och däremellan äter och sover jag! 
 
Riktigt intressanta och lärorika lektioner dock. Nästan så man önskar att jag hade läst den här kursen sist istället. Jag vill inte glömma allt bra och matnyttigt INNAN jag kommer ut i arbetslivet. Men men. 
 
Idag hade vi dock en kort dag, 10.30 - 15. Gott det. Kilade fem minuter innan föreläsningen (ja, vi hade en föreläsning!) för att hinna med tåget. Var således hemma vid 16. Tog en promenad med vovven, underbara underbara väääder! Njöt!
 
Har sedan dess ätit lite, läst bloggar, fixat matlåda till imorgon samt varvat ner. Nu är det dags för en promenad till! 
 
Peace and love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: