ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 28 september 2012

Kategori: Allmänt

 
FREDAG!
 
Så gött det ska bli med lite helg. 
Har varit massa planering och genomförande av projekt i veckan. På väg hem på pendeln idag kände jag verkligen hur energin rann ur. Sen kom jag innanför dörrarna och fick en stor puss av världens goaste hund. Då kom energin tillbaka igen ;) Plockde ur diskmaskinen, packade ur väskan och städade toaletten innan jag tog med Besos på en promenad. Fint väder, vilket uppskattas! 
 
Nu har jag precis avslutat min lunch, druckit ur kaffet och funderar på att joina hunden och ta en power nap. Två dagar med halv sju tåget, följt av pårvagn och bussresor sätter sina spår när man inte är van. Att vi dessutom hade bedömning på berättarprojekete idag gör ju att späningen släpper lite.. Jag har gått ned för räkning helt enkelt ;)
 
 
Liten Besos.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: