ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 1 september 2012

Kategori: Allmänt

Hej hopp!!
 
Har visst inte bloggat idag, men har faktiskt knappt suttit framför datorn ska ni veta. 
Började som vanligt dagen med en promenad, sedan frukost med mamma innan jag drog med vovven en runda. 
svettades järnet i min tjocktröja, trots att vi knallade i skogen. Gillas skarpt! Värme i september tackar man inte nej till :)
 
Sedan har dagen bestått av att plocka fram mat, duka av maten. Diska, koka kaffe och sedan göra allt om igen. 
Släkten var här för att fira Andre som fyllt tjugo. Trevligt trevligt! 
 
Nu ska jag ta med Besos på en kvällspromenad inna jag kryper upp i sängen och (förhoppningsvis) ser klart på 
The Avengers, som jag försökt se klart nu några kvällar i rad... hehe
 
Trevlig Lördagkväll!
 
 
ni får nöja er med en gammal bild... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: