ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

måndag 3 september 2012

Kategori: Allmänt

 
Kursstart idag.
Började dagen med dryga timmens promenad med Besos. Fantastiskt skönt att ha bra väder, lite lättare att ta sig ur sängen på morgonen då ;)
 
Tåget in vid åtta. Angelica förgyllde min morgon genom att gå på mig.. !!
Introduktion till kursen 9-11.30 ungefär. käkade lunch ute i solen på en bänk vid en lekplats. Varmt o gött var det!
Sedan hade vi workshop, rytmik. Kul att få använda kroppen och rösten! Slutade så jag hann med 16.17 tåget hem. Knallade en runda med Besos innan jag drack kaffe med mamma.  
 
Har gjort min dagliga bloggrunda, kollat på Halv Åtta Hos Mig och strykt lite tvätt, eller det som låg i tvättkorgen helt enkelt. Nu är det hög tid att gå en runda med vovven igen innan jag somnar. Jag är inte van vid att vara vaken från 05.20.. 
 
peace and love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: