ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 5 september 2012

Kategori: Allmänt

 
Hej hopp..
 
känns nu att jag gick upp kvart över fem i morse.. inte så att jag är supertrött och måste sova. Men är liksom lite seg i huvudet, hehe. 
 
Har iaf haft en föreläsning om kultur idag.. intressant. 
En timmes workshop där vi fokuserade på rösten. Fick lära oss att andas. Svårare än man tror att göra något som vi gör per reflex. Riktigt nyttigt dock, ska bli kul att vidareutvecklas inom kropp och röst.
Lite lunch på det innan vi hade drama. Underbart inspirerande drama- lärare. Man insåg verkligen hur viktig inlevelsem, kroppen, rösten och känslan är när man ska berätta något. Eller kanske läsa en saga/bok. 
 
Kom hem och satte igång en maskin tvätt innan jag kilade ut med Besos. Hittade lite kantareller med. Perfekt lunch imorgon :)
 
Nu tänkte jag ta min bok och sätta mig ute och läsa en liten stund.. måste ju passa på att ta tillvara på solljuset.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: