ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 6 april 2013

Kategori: Allmänt

 
Morrn på er!
 
Sitter med dagens första kopp kaffe.
Har endast hunnit med en promenad och frukost so far idag. Är det lördag så är det.. Ska dock klappa mig själv på axeln och meddela att jag faktiskt pluggar så smått samtidigt som jag sipprar kaffe.. Det ni! ;)
 
Har börjat lystna på podcasts när jag är ute och promenixar. Lyssnat på flera sommarprat.. Så fantastiskt mycket man kan lära och inspireras av andra mäniskors erfarenheter och tankar. 
Hittade även podcasts med Adam Alsing, Carin daSilva och Daniel Breitholtz (stavar han så?). Så sinnessjukt roliga! Människor man möter när man är ute måste tro man är dum i huvudet när man går och garvar åt till synes inget alls.. hehe. Men det bjuder jag på!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: