ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 1 april 2013

Kategori: Allmänt

har ni blivit lurade idag?
det har faktiskt inte jag, inte ens av mamma som alltid brukar försöka hitta på något.. 
 
Har haft en ypperlig påskhelg i min ensamhet. Eller, ensam är jag ju aldrig. Har ju finaste Besos hos mig jämt. Fick kaffe hos mamma på påskafton. Min morbror kom upp från Halmstad och sa hej. Utöver det har jag pluggat skamligt lite, (dock fått gjort det jag ska, bra där!), promenerat och njutit av solen.
Tog en powernap på balkongen höromdagen. Riktigt gött! Ska införskaffa balkongmöbler sen kommer jag bosätta mig där ute. Riktigt glad för at jag fick en lägenhet med balkong. Annars hade jag nog känt mig lite instängd. Som ett djur i bur. Eller ngt.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: