ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 30 augusti 2013

Kategori: Allmänt

 
idag har jag haft en otroligt värdelös introduktion inför den kommande kursen
10.15 började vi.. 11.10 fick vi gå. Dessutom hade vi en paus på 20 min. Inget som sas var av värde.. allt hade jag kunnat läsa mig till. Men icke.
 
jaja.. fick ju tjöta lite med gamla kurskamrater. 
 
Kom hem och väntade en stund på att det skulle sluta regna så att jag kunde ta en promenad. 
Märks att det börjar bli aningen höst ute.. regn o inte alls lika varmt. Färgerna ändras. Men det gör inte mig så mycket., Lite gött att kunna sitta inne med gott samvete och kika på film :D
 
Har kramat mamma, tagit en promenad till och nu blir det mys framför datorn / Kristallen på svt! 
 
fredagmys ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: