ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

1 december 2013

Kategori: Allmänt

 
det är stört omöjöigt att få julkänslor när det är 7 plusgrader ute
Fick ett datumljus av mamma dock.. fint!
 
Igår var sista av fyra föreställningar med AMTS Julshow. En fantastiskt lärorik men framför allt rolig upplevelse.Tyvärr var jag dålig med kameran, så har inga roliga bilder att bjuda på. Dock kan jag meddela att förberedelserna inför AMTS nästa projekt, Ronja Rövardotter, har börjat. Det bjöds på ett smakprov under Julshoen o jag kan garantera att det kommer blir Grymt! 
 
 
 
I torsdags hade vi avslutning med Allebike. Jag är SÅ nöjd med mina grupper! ;D Ser redan fram emot nästa termin.. Nu kommer ångesetn med att välja låtar bara.. 
 
Imorogn är det VFU. Så nu ska jag sova,
Pöss o GodNatt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: