ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

måndag 17 december 2013

Kategori: Allmänt

 
oj oj.. vad hände med den här dagen?
 
Vaknade imorse o var sjukt opepp på att gå upp. Regn, grått o trist.
Men kom upp o tog en långpromenad med Besos. Sedan fick jag, såklart, rusa till tåget. Hade ett seminarie på en timme och fyrtiofem minuter. Somnade nästan under diskussionen.. inte bra.. Sedan tåget hem. Inom biblioteket innan jag kilade hem och tog med vovven ut på en kort kisserunda. Sedan däckade jag i soffan några minuter innan jag snörade på mig skorna återigen för att ta mig till Storken och kika på när Allebikes showgrupp dansde. 
 
Rusade inom HM på vägen och spontanshoppade (jag vet, så sjukt olikt mig) två tröjor och två ringar. Allt till mig! Lite måndagspepp sådär. Hade ju dessutom ett presentkort från bror min som jag haft liggandes i plånboken en herrans lång tid. Kul att få det använt ;)
 
Kikade som sagt på Allebike, mellan danserna passade jag på att inhandla en julklapp eller två. 
 
Kom hem, damsög (jag veeet! så olikt mig igen), käkade mat och sen dess har jag stirrat på datorn och försökt motivera mig själv till att pugga,. går sådär bra .. hehe. 
 
ringar för 20 kr st. Älskar att fynda 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: