ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 13 februari 2013

Kategori: Allmänt

 
Sitter med dagens andra kopp kaffe. 
Andra bara.. jisses. Måste vara något fel med mig idag ;)
 
upp tidigt för en promenad inna jag kilade bort till tandregleringen.
Har bytt tandreglerare, så var bara där så att hon fick kolla på mig.. tyå hej här är jag, hejdå.
Hem o äta frukost. Dagens bästa mål kanske? Sen var jag så trött så jag tog en timmes powernap. Upp o ut med vovven! Hääärliga långpromenad.
 
Käkade lite lunch, tjötade lite med mamma i telefon o sen bort o hämta ett paket. 
In igen och sitter som sagt o dricker kaffe. Älskade kaffe!
 
 
införskaffade den här under min blixvisit på stan
dagens sanning
 

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Yeaj! Såg att dom hade fått in dom igen! :) Budskapet är klockrent!

    2013-02-13 | 17:59:05
    Bloggadress: http://doowop.se
  • Johanna E säger:

    Tack vännen :) Med mig är det bra, kaaaaaos i skolan veckan ut bara, men har ju praktik och det är kul :) Själv då? Borde VERKLIGEN ta en kaffe nästa vecka! :) Kan du? Vill du? När? :)

    2013-02-13 | 19:38:39
    Bloggadress: http://doowop.se

Kommentera inlägget här: