ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 3 februari 2013

Kategori: Allmänt

Nejmen god kväll.
 
Sitter och lyssnar på lite olika klipp på sveriges radio. Sommarpratare. Just nu Nour El-Refai. 
Sjukt intressant.. varför har jag inte lyssnat på detta förr?
 
Hur som helst.
Startade den här dagen på samma sätt som jag alltid gör.. med en promenad. Fint väder imorse ju. Mötte ett äldre par som påpekade att jag gått långpromenad, Kul att någon uppmärksammar en :)
In o käka frukost. Lektionsfria dagar betyder långfrukost. Då mår jag som bäst. Att slippa stressa i mig maten. Lyx.
 
Kilade bort och handlade. Bror min har bilen så det fick bli till att snöra på promenadskorna och gå till Maxi. Snabbhandling, inga tuna varor. Bara lite frukt och grönt! 
 
Hem, dammsuga och våttorka golven innan promenad nummer två för  dagen. In och käka, plugga lite lyssna lite klipp på SR, lite Top Model och sen vart det visst promenad tre.
Har precis avslutat en seen kvällsmat...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: