ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

söndag 6 januari 2013

Kategori: Allmänt

Hehe, måste tänka efter så jag inte skriver tolv istället för tretton, undraRuhr lång tid det kommer ta innan hjärnan ställer om? 
hur som helst. 
Anledningen till frånvaro på bloggenär ar för att min dator fick sig en knäpp o vägrade koppla till internet. Onsdag eftermiddag, bara sådär. Suck.
lämnade in den i fredags, men det var tydligen inte bara nätverks-kopplingen som strilade. Hämtade hem den igen, tömde över allt av värde som nu ligger på tre usb- minnen och lämnade in den igår igen. förhoppningsvisfår jag tillbaka den snart! 
 
Annars har det ju ändå inte hänt något värt att skriv om...
lata dagar, men ack va gött! 
 
ännu ska jag dock dammsuga.. 
 
vihörs när jag fått tillbaka min dator:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: