ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 6 mars 2013

Kategori: Allmänt

 
trött, sjuk och rastlös tjej här.
När jag vaknade i söndags morse kände jag hur halsen protesterade. Dock hade jag ju dagen på EM framför mig.
Stod i ingången till matsalen mellan 14.15-20.30. (minus en tjugo minuters lunch). Ett helt okej ställe att stå på :)
 
Dock blev ju inte halsen bättre för det inte. När jag gick och lade mig på kvällen frös jag så jag skakade. Hackade tänder och grejer. blä.
Sov tio timmar i sträck, vaknade runt nio på måndagsmorgonen och kom på att jag lovat att städa hos A på förmiddage. Tog halv tio tåget till VB. städade, hämtade bilen och passade på att handla. 
 Har spenderat dagarna med att sova och slötitta på TV/film. Igår hade jag dansklasserna med. Att prata konstant i två timmar med öm hals är inget jag rekomenderar. Sjukt ont och hes efteråt.,
 
Nu ska jag dock försöka plugga lite. Tentor ska skrivas. '
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: