ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 24 mars 2013

Kategori: Allmänt

 
Gårdagen spenderades i Halmstad. Påskfirande och kalas för kusin :)
Mys. Leta påskägg. Jag som inte äter godis fick en sjuhelsikes massa nötter.. som jag i skrivandets stund trycker i mig. gött. 
Svängde inom farmor på vägen ner och fick kaffe. Depå stopp i Falkenberg liksom. Bra det. 
Kom hem efter 20.. degade i soffan resten av kvällen. Varför påbörja något vettigt vid den tiden på dygnet liksom?
 
Idag har jag tagit en morgonpromenad (sj, Besos vägrade följa med utan sov vidare i sängen.. livsnjutare), dammsugit, ätit frukost, och pratat med mamma som kom upp och gav mig en kram. <3
Nu ska jag tvinga ut hunden på en promenad. Solen skiner, då måste jag ut!
 
:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: