ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 19 november 2013

Kategori: Allmänt

 
Go middag.
 
Gårdagens inlägg kom visst aldrig upp..? Konstigt. Men men. 
Skola mellan 8-10.Sedan hem, snabbhanling och sen en promenad med vovven. 
Kaffe, käk o lite plugg på det. 
 
18-22.30 var det rep med AMTS.Julshowen närmar sig och det ser bara bättre och bättre ut!
 
Idag skulle vi tydligen ha seminarie, Det hade jag heeeelt tappat. Dessutom somnade jag alldeles för sent igår.. Sjukt svårt att varva ner på kvällarna. Stress kanske?
 
Klev iaf upp och tog en långpromenad med Besos. 
Nu har jag svarat på lite mejl, klickat runt på de bloggar jag läser och fixat kaffe. 
Ska placera mig i soffan någon timme för plugg inför tentan med min bästa vän tätt intill. 
 
Senare blir det jobb (sista danstillfället för terminen!!!) och sen direkt till AMTS rep. 
Kul dag!
 
 
Dance like nobody´s watching
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: