ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 26 april 2014

Kategori: Allmänt

Vaddå? Jag fattar inte vad ni snackar om. Jag bloggar väl otroligt kontinuerligt..? 
 
Idag har det varit otroligt gött väder. Alltså hej solen. Jag gillar dig! Började med en långpromenad. Älskar. 
Har städat hos A + M, druckit kaffe och tagit en promenad med mamma.
När jag kom hem tog jag med mig boken ut och satte mig på balkongen. Läser Inferno av Dan Brown, och jag gillar den skarpt. Lite kul att den utspelar sig delvis i Venedig, ett ställe jag ju faktiskt har varit på. :)  
 
I torsdags och fredags hade Allebike dansshow. Kul med två uppvisningar i år.. Vi körde på tema blått den här gången. Kul att se hur alla klasser hade löst det. Samtidigt sjukt kul att se mina kollegors koreografier och att träffa gamla elever. Jag har sagt det förr o jag kan säga det igen. Jag älskar mitt jobb! <3
 
 
den enda bilden jag tog.. bra där Katte.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: