ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Weekend 23-24 augusti 2014

Kategori: Allmänt

Igår hade vi Prova På dag på Allebike mellan 11-16. Tyvärr at det inte jättemånga som dök upp, men det var kul ändå! Om inte annat alltid trevligt att hänga lite med mina fina kollegor :) Hann med en långpromenad med Besos innan som väntade snällt i bilen medan matte dansade. 
Hämtade upp Tea efteråt och tog oss ut till VB. Jag tog med Bella och Besos ut på en timmes mysig skogspromenad innan vi tjötade över en kopp kaffe. 

Idag tog jag lite sovmorgon innan jag anslöt mig till Lisa, Julia och Elin i Estrads parkeringshus, en liten Photoshot väntade. Kul! 

Nu har jag landat i soffan med en kopp kaffe efter en promenad i regnet. Myssöndag it is! 

Införskaffade ett par nya hörlurar.. Hoppas de är lika bra som de är snugga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: