ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Året 2014

Kategori: Allmänt

Beskriv året med tre ord.
Svar: Omtumlande, utmanande och berikande

Bästa köpet?
Svar: ..all mat?

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: oj, Ed Heerean - Thinking out loud, Nickelback - Tomorrow in the bottle, Sanna - Undo, 

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: 
Besos

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: chanser jag inte tog

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: nope

Vart reste du under 2014?
Svar: ingenstans

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: att jag avslutade min utbildning och började jobba

Har du blivit bättre på något?
Svar: Nä..

Vad var extra dåligt med året?
Svar: 

Vad var extra bra?
Svar: Att jag fått behålla fina vänner i mitt liv

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Förutom jobbarkompisar..? nä. 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: ja, säkert men inget speciellt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Att jag fått behålla fina människor i mitt liv ett helt år till

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att jag fick förlängt ett halvår till och går upp till heltid. 

Vem saknade du?
Svar: Den jag inte vill sakna

Mest stolt över 2014?
Svar: Att jag avslutade min utbildning, 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: hur ska jag veta det?

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: Ingenting. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: mat, hyra o bensin

Finns det någonting du ångrar med 2014?
Svar: absolut

Blev du kär i år?
Svar: kanske...

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Svar: 

Största misstaget?
Svar: att jag inte chansade...

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: lyssnat på mig själv

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Låt ingen trampa på dig. Se till att du bara umgås med människor som ger dig bra energi

Vad gjorde du på din födelsedag?

Svar: Jobbade och hade syster o mamma över på lite kvällsfika :)

 
 
har myst en massa med Besos såklart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: