ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

onsdag 3 december 2014

Kategori: Allmänt

Jag är sämst på blommor. Undrar hur länge jag kommer kunna hålla den här levande??
 
Idag. Jobb 7-45-15.30. Som alltid på onsdagar. Gårdagen slutade med att jag somnade och råkade sova i närmare två timmar, istället för de tjugo som jag hade tänkt. Min förkylning blommade upp igen. Fast den här gången är hosta.. Underbart. Kikade tillbaka på bloggen och såg att jag hade samma sak för precis ett år sedan. Tradition? Idag: Jobb 7-45-15.30. Som alltid på onsdagar. Snabbhandling, kom hem med blomman ovan. Älskar blommor men är sämst på att hålla dem vid liv. Den enda jag har lyckats med är den jag fick av Angelica. och det är en blomma som inte kan dö. Fiffigt om du frågar mig :)
Gick en lugn ( i min mening) promenad med Besos på en timme och sedan har jag mest försökt vila ut min förkylning. Allebike har ju dansshow både torsdag och fredag kväll och då vill man ju ha energi! 
 
 
 
 

Kommentarer

  • angelica säger:

    Det är en jävla bra blomma det!

    Svar: den bästa!
    katerine arvidsson

    2014-12-05 | 19:00:23

Kommentera inlägget här: