ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

lördag 1 februari 2014

Kategori: Allmänt

 
Idag är det MELLO! Melodifestivalen alltså, om det var någon som inte hängde med på det. Jag påstår varje år att jag inte är speciellt intresserad. Men det är lögn. Lika kul att kika in bidragen varje år. Man är aldrig så mycket som en expert som framför TV:n. Älskar att kommentera kläder, frisy och inte minst koreografin. 
 
Idag började jag dagen med en promenad. (har ni hört den förr..?!). Sedan städade jag hos A o M, gick en runda i skogen med mamma. Besos sprang som en liten galning. Toppen av frihet!
Tjötade lite med mamma o syster innan jag bilade hemåt och intog läge medvetslös. Frös så in i helvete om tår o fingrar av någon anledning... 
 
Dammsög och torkade av golven.. det bästa med att få mellogäst är att man får städat. Tack Angelica ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: