ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

måndag 13 januari 2014

Kategori: Allmänt

 
(ja, jag skrev 2013 först. Men jag rättade det. OK?!)
 
Kallt idag ju! -9 när jag o Besos tog dagens första promenad vid 11.00. Men jag måste säga att det faktiskt var lite gött med lite kyla. Snö har jag inga problem med. Bara det inte är för halt. Inte kul att halka runt som Bambi på hals is. Även om det kan vara lite kul att se folk som druttar på ändan ;)
 
Egentligen skulle jag mött upp syster för att shoppa, men hon hade en del plugg, så vi skippade det. Slöade på soffan en stund med min värmdekudde (läs. Besos) på magen och en av mina absoluta favoritfilmer. Four Brothers. Kan se den hur många gånger som helst. Tröttnar inte.
 
 
Sedan skrev jag klart en opponering, dammsög lägenheten och sedan drog jag ut på en promenad. Inte lika kallt nu, faktiskt. 
 
Har faktiskt unnat mig att läsa en bok som INTE är kurslitteratur. Hur underbart?! Systern min har lånat mig
Hungerspelen - triologin och nu har jag näääästan läst klart första boken. 
 
Avlutade dock dagen med att betala räkningar. Alltid lika kul.. :/
Imorgon är det granskningsseminarie i skolan. Lite nervös över att behöva ge feedback på någon annans arbete. Att ta emot kritik är alltid mycket lättare än att ge tycker jag..  Men det ska ju göras så- wish me luck!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: