ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

måndag 27 januari 2014

Kategori: Allmänt

 
Sov fem timmar i natt.
Underbart. Kunde inte somna och sedan vaknade jag av att jg frös, hade ont i munnen (är snuvig, och då skaver alltid tandställningen extra mycket) samt att jag var för varm. Klev ändå upp och tog en promenad innan jag hoppade på tåget till gbg. Obligatorisk seminarium. Då går man dit. Hellre det än att få komplettering sedan. Ett inressant ämne idag med. Underlättar jue ;)
Besos fick vara hos min bror under tiden, och han (min bror) alltså var gullig och kom ner med Besos till tåget så jag slapp hoppa av i VB. 
 
Hem med hunden innan jag sprang lite ärenden på stan. Bort till Maxi o handla det som jag naturligtvis glömde handla sist. Hem igen och ut o kissa hunden, 
Sedan blev det thai-mat från igår till kvällsmat. Älskar mat som funkar att värma!
 
har sedan dess degat i soffan, pluggat, sett en film, gosat med Besos. Borde som vanligt släckt lampan för längesedan. 
 
 
God natt på er!
 
 
Såg den här filmen idag när jag, mamma o sys hade filmmys i min soffa. 
Bra, söt o snyggt gjorde.
Dock trist att tjejerna måste vara trådsmala,, men men, Normer är till för att brytas, right?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: