ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 29 juni 2014

Kategori: Allmänt

Avslutade helgen med vattenmelon, tvätt och räkningar.
Gissa vilken av dessa som var bäst..?
 
Gårdagen bjöd på både roliga och mindre roliga upplevelser. Började dagen med att fixa håret på Linda. Så himla kul att få göra en uppsättning! :) Jag blev nöjd och det verkade som om hon blev det med. 
På kvällen hade Johannas pappa 50-års fest och jag lekte disktant. Faktiskt ganska kul ;) Att jag sedan fick sjukt god mat var ju inte sämre det inte.. hehe,
 
Däremellan hann jag med en promenad med Besos vilket leder till gårdagens tråkiga händelse. Då jag blev utskälld och hotad med polisanmälan av en kvinna som anser att jag går fel med Besos.. åtminstone är det vad jag tror att hon menar. Mötte henne för ngn vecka sedan och då skällde hon på mig för att jag inte lät honom nosa som han ville och även då hotade hon med polisanmälan. Igår körde hon ikapp mig med bilen och sade samma sak, samt att jag var en dålig hundägare och att jag skulle passa mig "jävligt noga" och att hon har haft koll på mig. Obehagligt. 
Därför var det extra skönt att ha kvällen planerad så att jag kunde tänka på annat.. 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja, jag blev grymt nöjd!!!
    Men gud är det sant!! Det är inte lätt att bara skaka av sig så där jag vet, men du får försöka tänka att hon inte är riktigt frisk!

    Stor kram💕

    Svar: Tack Linda!! :)
    katerine arvidsson

    2014-06-30 | 09:19:50

Kommentera inlägget här: