ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 6 juni 2014

Kategori: Allmänt

 
Efter en promenad tog jag och Besos tåget ut till VB. Hjälpte syster lite kvickt med en skoluppgift över en kopp kaffe. Blev en promenad med mamma och Bella. Väntade in bror min så jag kunde ta bilen hem.. passa på att skjutsa systern som skulle till en klasskompis studentfirande. Herregu. Studenten. Det var tider det!
Bilden ovan är från när jag o hunden parkerat. Självklart fanns det inte plats precis utanför min dörr och självklart ösregnade det precis just då. Satt kvar i bilen en stund, men insåg att det bara var att kliva ut i regnet. Lite rens har väl ingen dött av..??
 
nu kollar jag på veckans avsnitt av So You Think You Can Dance o pillar med min frisyrbok. Det där med att göra en sak i taget.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: