ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 13 maj 2014

Kategori: Allmänt

 
Igår fick jag träffa Johanna. Fattar Ni?! Vi bor typ två minuter ifrån varanra. Jag hejar på hennes portdörr minst tre gånger om dagen. Men hur ofta hinner vi ses?! (inte för att våra scheman någonsin gått ihop, men ändå?). Men igår så! :) Massa gött tjöt över en kopp kaffe tillsammans med Tea och våra hundar. Så kul att vi har hund alla tre nu. Ser framför mig en massa bus de tre emellan..
Här kunde jag ju slänga upp en bild från den högtidiga dagen, men icke. För se, Katte kom inte ihåg att plocka fram kameran. Skjut mig, tack.
 
Idag har jag vart ute och gått i regn, varit hundvakt åt Bella, druckit kaffe med mamma och syster samt pluggat. För övrigt lekte Besos och Bella jättefint idag. Så otroligt gulligt när Bella jagar Besos svans! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: