ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 6 maj 2014

Kategori: Allmänt

 
När ska jag lära mig att det är 2014 och inte 2013??
Illa.
 
Vaknade, tog med Besos på en långpromenad. Det regnade lite så han var kanske inte jättelycklig direkt. Men att gå i är faktiskt lite gött,  för man möter typ ingen. hehe..
Sedan var jag hundvakt åt Bella några timmar. Söt hund.. sov mest. Så jag passade på att stryka lite av husets tvätt- Eller, jag strök allt.. Allt eller inget, right ;)
 
Passade på att gå en runda i skogen. Mötte ett par älgar. Maffiga djur. Har även hunnit krama mamma och retas lite med min syster. Hämtat ut en kjol som jag budade hem från Tradera. Kvällen avslutas med plugg och ESC. Håller en tumme för Sanna, hon förtjänar att gå till final tycker jag!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: