ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 24 april 2015

Kategori: Allmänt



Förlåt om jag tjatar, men efter jobb och en promenad med Besos igår åkte jag ut till Allebike för veckans energikick. 45 minuter med mina fina dansbarn gick alldeles för fort, men jisses vad kul! Vi passade även på att ringa och sjunga för mamma. :) 
Efter jobbet strosade jag och Vovven runt Gerdsken. Tog en hel timme på oss att komma runt, så strosa var verkligen rätt ord. Vad det behövs ibland. 

Just nu sitter jag uppkrupen med hunden tätt intill. Jobb och långpromenad har hunnits med. Funderar på en powernap. Lite ändrade planer tillåter det, och eftersom jag smittat 6h sömn per natt hela veckan så. Varför inte?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gud, vad fin du är:))))))

    2015-04-25 | 19:47:47

Kommentera inlägget här: