ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 14 april 2015

Kategori: Allmänt

förstår inte vad ni menar med att jag lägger upp mycket bilder på min hund?
 
Hade ett jättebra samtal med min handledare idag. Fick analysera både mig själv och verksamheten med riktigt bra problematiserande frågeställningar och givande följdfrågor. Så himla kul och viktigt. 
Var ute i regnet och det var kanske mindre roligt. Jag har inget emot regn, men när man blir blöt och kall med vetskapen om att man har nitton barns blöta ytterkläder att ta hand om när man ska gå in sedan. Inte lika kul. Tänkte trotsa regnet efter jobbet och ta en promenad iaf, men då hade det slutat regna. Lite snopet. Jag var så himla taggad på att vinna över regnet ju! Men men, en skön tvp timmars promenad blev det. 
Kvällen avslutades med film, Tracers. Kanske inte det bästa film jag sett, men långt ifrån den sämsta. 
 
God Natt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: