ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 10 augusti 2015

Kategori: Allmänt







Ett gäng bilder från dagens kvällspromenad. Besos fick lust att bada så jag knallade i med kläderna på. Uppfriskande :) Sen att folk tittade ute konstigt på oss bjuder jag på ;) 

Öppnade på jobbet idag, dvs klockan 06.00. Skjut mig. Att det sedan är totalt omöjligt att få ordentlig med sömn natten innan är ju faktum. Så sjukt rädd att försova mig att jag ligger lite på helspänn. Så när jag slutade vid 13.30, och efter en snabbhandling däckade jag en timme. Välbehövligt. En kort promenad med Besos innan jag cyklade bort och hade två timmars verksamhets möte. 

Nu har jag landat i soffan och tänkte bara sitta här ett tag. Se klart Terminator  och äta vattenmelon. Bra avslut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: