ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

lördag 31 januari 2015

Kategori: Allmänt

 
somnade såklart för sent igår så idag vaknade jag lite senare än tänkt. 
Snabbrastade Besos innan jag tog mig bort till Angelica. Flytt stod på hennes schema och då ville jag såklart hjälpa till! Fick tjöta lite med Bex med som också var gullig och gav en hjälpande hand. Efter ngn timme tog jag mig hem och gick en långrunda med hunden innan vi båda packade in oss i min redan överfyllda bil och lämnade det sista av Angelicas saker i deras nya lägenhet. Kom hem och däckade en halvtimme i soffan med min varma korv bredvid. :) Otroligt vad jag älskar den hunden. 
 
En liten promenad bort till rastgården där vi båda sprang av oss lite energi och sedan strosade vi genom ett öde såsen hem igen. Har degat i soffan resten av kvällen. Fin lördag helt enkelt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: