ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

söndag 18 januari 2014

Kategori: Allmänt

 
Kände av det igår, och mycket riktigt. Vaknade idag med en svullen hals och huvudvärk. Underbart sätt att vakna en söndagsmorgon. Låg och drog mig länge innan jag tog med Besos på en halvtimmes promenad i sakta mak. Lekte en liten stund på hundrasplatsen på Savannen. Sedan sov jag bort några timmar, Satte igång en maskin tvätt innan jag och Besos gick en runda till i ett  Alingsås som bjöd på snöregn. Nästan en och en halv timme var vi ute. Gött med lite frisk luft.
 
Nu sitter jag och försöker ladda inför kommande jobbvecka. Inte helt peppad ska erkännas, men det kommer bli bra så fort jag kliver in på avdelningen imorgon. :)
 
 
 
tog en selfie under gårdagens 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: